Linfopress en Zionic

Linfopress

De Linfopress is (voorlopig) uitsluitend te boeken op de dinsdag, locatie Centrum, Vierakkerstraat 40 te Huissen.

Werking Linfopress

• Circulatiesysteem: De peristaltische lichaamsmassage van Linfopress verbetert de bloedcirculatie door op een zachte manier samentrekkende druk in één richting te geven. De bloedcirculatie verbetert, de vermindering van vocht en afvalstoffen wordt beter en verse zuurstof bereikt de huidcellen

• Spijsverteringssysteem: Linfopress masseert de darmen. Het resultaat is een ontspanning van de buikspieren en tegelijkertijd een gezonde stimulatie van de darmbeweging voor een efficiëntere afvoer van afvalstoffen.

• Lymfatisch systeem: De verwijdering van afvalstoffen, ook als er geen afslanktraject loopt, is veel beter. Hierdoor zal ook je weerstand verhoogt worden en gaat het afslanken sneller.

• Spieren: Je spieren worden gemasseerd. De bewegingen ontspannen de spieren en draineren vocht ten gevolge van spierspanning, waardoor spierkrampen verminderen en zelfs kunnen verdwijnen.

• Huid: De linfopress zort voor een betere doorstroming van zuurstofrijk bloed in alle huidlagen. Hierdoor gaat de huid er beter uitzien en voelt beter aan. Je huid wordt strakker en steviger.

Tarieven

De linfopress wordt bij aanvang in kuurvorm gegeven. Wij maken een behandelplan op maat gemaakt passend bij jouw situatie. In een kuur zijn er 2 behandelingen per week en 5 weken, daarna wordt gekeken of het resultaat naar tevredenheid is of dat er meer behandelingen nodig zijn. Na de kuur is het verstandig om eenmaal per 2-4 weken te komen voor onderhoud.

Contra-indicaties
Behandeling kan niet plaats vinden bij: Pijn of gevoelloosheid, hartritme stoornis en verstopte aderen, trombose en/of ontstekingen van de aderen, afstervend weefsel, ontstekingen van de huid, wondontsteking, recente huidtransplantaties, kanker, epilepsie, pacemaker of problemen aan de luchtwegen.

Zie voor uitgebreide informatie over de Linfopress op de website van Perfect Skin & Beauty.

Zionic

De Zionic is uitsluitend te boeken op de dinsdag, locatie Centrum, Vierakkerstraat 40 te Huissen.

Wat is Zionic?

Zionic helpt bij het hermodelleren, verstevigen en verminderen van cellulite om jouw silhouette er strakker te doen uitzien. Zionic is de eerste behandeling die op een aangename en ontspannende wijze drie verschillende acties teweeg brengt. Het werkt tegelijk op de huid, het bloedvatenstelsel én het spierstelsel. De resultaten na een behandeling met de Zionic zijn hierdoor sneller zichtbaar dan bij traditionelere behandelingsmethoden.

Zionic is het eerste apparaat dat een systeem van diepe actieve rotatiemassage (MARP) combineert met een resistieve radiofrequentie die snelle resultaten en een maximale doeltreffendheid garandeert bij de behandeling van tal van aandoeningen. Door de combinatie van een thermisch en mechanisch effect op het bindweefsel kan Zionic ingezet worden voor verschillende behandelingen.

De Zionic zort voor maximale efficientie bij deze verschillende behandelingen

• Cellulite (graad I, II en III)

• Contourverminderen

• Versteviging

• Hermoddelering

• Toniciteit van de spieren

• Ontspannend en pijnstillende werking op de spieren

• Anti-aging

Tarieven

Wij geven deze behandeling alleen in kuurvorm. Dit omdat wij het beste resultaat willen bereiken en dit lukt niet met een enkele behandeling.

Zie voor uitgebreide informatie over de Zionic op de website van Perfect Skin & Beauty.