Linfopress

De Linfopress is (voorlopig) uitsluitend te boeken op de dinsdag, locatie Centrum, Vierakkerstraat 40 te Huissen.

Werking Linfopress

• Circulatiesysteem: De peristaltische lichaamsmassage van Linfopress verbetert de bloedcirculatie door op een zachte manier samentrekkende druk in één richting te geven. De bloedcirculatie verbetert, de vermindering van vocht en afvalstoffen wordt beter en verse zuurstof bereikt de huidcellen

• Spijsverteringssysteem: Linfopress masseert de darmen. Het resultaat is een ontspanning van de buikspieren en tegelijkertijd een gezonde stimulatie van de darmbeweging voor een efficiëntere afvoer van afvalstoffen.

• Lymfatisch systeem: De verwijdering van afvalstoffen, ook als er geen afslanktraject loopt, is veel beter. Hierdoor zal je weerstand verhoogt worden en gaat het afslanken sneller.

• Spieren: Je spieren worden gemasseerd. De bewegingen ontspannen de spieren en draineren vocht ten gevolge van spierspanning, waardoor spierkrampen verminderen en zelfs kunnen verdwijnen.

• Huid: De linfopress zorgt voor een betere doorstroming van zuurstofrijk bloed in alle huidlagen. Hierdoor gaat de huid er beter uitzien en voelt beter aan. Je huid wordt strakker en steviger.

Tarieven

De Linfopress wordt bij aanvang in kuurvorm gegeven. Dit houdt in dat je 5 weken lang 2 behandelingen per week hebt. Daarna wordt gekeken of het resultaat naar tevredenheid is of dat er meer behandelingen nodig zijn. Na de kuur is het verstandig om eenmaal per 4 - 6 weken te komen voor onderhoud. Wij maken een behandelplan op maat passend bij jouw situatie en mogelijkheden.

Contra-indicaties
Behandeling kan niet plaats vinden bij: Pijn of gevoelloosheid, hartritme stoornis en verstopte aderen, trombose en/of ontstekingen van de aderen, afstervend weefsel, ontstekingen van de huid, wondontsteking, recente huidtransplantaties, kanker, epilepsie, pacemaker of problemen aan de luchtwegen.

Zie voor uitgebreide informatie over de Linfopress op de website van Perfect Skin & Beauty.

linfopressPRO sesion01.JPG